Friday 18 January 2013

Yollar

Bana bitmiyor bu sene sanki yollar. Her hafta ayrı bir bölgedeyim, artık bölge de kalmadı ya. Ege, Karadeniz, GDAnadolu falan kalktı hep, bilmeyen varsa.

Tren camından çektiğim bu fotoğraflara bayılıyorum. Kırağı düşmüştü o sabah, pek net değil ama instagramın yaptığını ben müdahalesiz yakalıyorum :|



 İşte Darknia!
Kömürün görmediğiniz yüzü.
 Tren yollarının tabelasızlığı ve çift işlem. 
 Bu da uzaktan olanı. İçin için yanan ve kötü kokan kömür. O kadar çam olmasa Ege bölgesi Ank'ra gibi olurdu.
Tam saniyeler önce, Benjamin'in bataryasını şarj ediyordum ki, patladı!!
Ne kadar tanıdık değil mi?
Ank'ra'ya getirdiğim her aracımın aynı noktada aküsünün bitmesi gibi. 

Geçmişim tekerrürlerden ibaret.

2 comments:

  1. İlk fotoğrafa baktım ve Herakleitos'un "herşey akar" sözü geldi aklıma..

    ReplyDelete
  2. Fotoğraflar çok güzel çıkmış.

    ReplyDelete