Friday 11 January 2013

2 Arada Ah Nerede 1 Derede

Önceki ortadan kaybolmalarım dahil, Böğürtlen ile çektiğim fotoğrafları ortamlara taşımayı becerdim. Kalitesi de düşük değilmiş!! Oleys!

İlk fotoğraf Çağatay Bey'e gelsin. Tren camının arkasından, Mns - Sm yolları! Gördüğüm bu kadardı, söylemiştim. İşten daha fazlasına henüz vakit ayıramıyorum. Ama yeni gelen olunca, bahane öznesi de olabiliyorum. Dünden önce çiköfte yaptılar, "J hanım istedi" demişler. Ben Ege'de büyüyen biri olarak, ne zaman talep ettim böyle birşey? :)
 Sarı renge ayrı bir ilgim vardır. Her ne kadar semiotics / göstergebilimde hastalığı simgelese de!
 Yataklı vagonların son hali: akça ağaç. Aşırı ısınma sorununu da çözmüşler. Geceyarısı kanter içinde uyanmıyor artık insan.
 Svs - Kngl
 Bu yeni arkadaşım - kırma dişi.

 Her zamanki gibi detay!! 

 Ayran şişelerinde gözüm kaldı. Eh tabi ne yedik? Svs köfte. Fena değildi.
Ne de olsa akşam geç çıkmak zorundayım diye de, bunları kısaca yazdım, ekledim. Sevgiler!

5 comments:

  1. karapati! fırçakuyruk!

    ayran şişelerini ben de beğendim. bikaç haftaya kastamonu-cide'ye gideceğim küçük bi iş için, gelsene sen de :)

    ReplyDelete
  2. ayyy!
    5 saatlik bişeymiş. keşke gelebilseydim.
    haftaya Ege Bölgesi'ndeyim. O vakitlerde Grsn'da olabilirim. Yarın yine yola çıkacaktım da insafa geldi Batron Bey.

    Patilere hasta oldum. Keşke daha yakından çekebilseydim.

    ReplyDelete
  3. J. Kardeşim;

    Görsel için çok teşekkürler, kendimi bildiğim çocukluğumun ilk bölümü Sapanca'da geçtiği için trenlere büyük sempatim ve saygım var, görsel çok şeyler ifade etti benim için.

    Bulunduğunuz yerdeki karlar da azımsanmayacak kadarmış, çam ağaçlarınız da muhteşem.

    Köpeğin en çok patileri hoşuma gitti.

    İyi günler diliyorum...

    ReplyDelete
  4. Karın en güzel hali, sessizliğini hissettirdin, teşekkürler! Bizde de kar var artık, baya da kalır böyle. Sarı hastalığı mı simgelermiş, halbuki bana hep "çalışma güvenliği"ni simgeler :P

    ReplyDelete