Sunday 13 January 2013

Kendin Pişire*

İzmir'deki askeri kampta yazardı bu. Senelerce de düzeltmediler (en fazla 2 senedir tabi).

Ne zaman DIY görsem, aklıma bu yazı gelir. 

Seneler önce satın alıp, uzun süre kullandığım deri çantamı elbette atmadım, atamadım. Bazen evde gözümün görmediği kutuları açıp baktığımda, 10 sene sonra ideal bir çöp kadın olabileceğimi görüp endişeleniyorum.

O deri çantayı ben nerelerde kullanırım diye de, her 3 ayda bir düşünür, araştırırım. Attığım onca deri pardesü ve pantolon da cabası. Ah için yanıyoorr.

Eğer deri delme zımbırtımı bulursam, ki çok küçük, parmaklarımın acıması pahasına dikdörtgenlere ayıracağım deri parçalarından kemer yapacağım. 

Ama büyük bir çanta, dolayısıyla ondan ne malzeme çıkar. O nedenle de yine gaza geldim. Sanki vaktim olacakmış gibi! Peh

Ama şunu gördüm ve istedim. 
http://myevaforeva.blogspot.com/2009/07/leather-clutch-tutorial.html# 
Ama bendeki deri çok kalın.

O nedenle, bu burada dursun, gidip gelip bakayım, heyecanlanayım. Hem belki çantayı sökerim bu arada.

No comments:

Post a Comment