Tuesday 22 January 2013

Su

Su, medeniyetlerin etrafına kurulduğu kimyasal bileşik.

Fırat'tan sonra, Seymens parkı beni mutlu etmişti. Havalar ısınınca da Eymir'e gideriz diye sevinirken, haberler falan işte. Bu arada, arabala girilmiyormuş oralara. Ama bisiklet kiralanabiliyormuş. Ben de binerim ya bisiklete, canavar gibi!!?

Neyse konu bu değil, konu beni heyecanlandıran planlarım.

İki gündür havanın şahane olması ile birlikte, tıpkı sonbahardaymışım gibi giyinip, yürüyorum ya, keyfim yerinde. İşim yoğun ama ben böyle seviyorum zaten.

Ve hava tam ilkbahar kıvamına gelince, biz uzaktan komandolu tekne alıcaz ve her bir su birikintisinde oynayacağız!!

İçinde iki adam olanlıdan istiyorum.
Kargo da bedavaymış, yaşasın!

ö_Ö


Olsun, benim sevgilim kağıttan uçak yapabiliyorsa, gemiyi de yapar pekala!!! Gerekirse ucuna ip bağlarım.

9 comments:

  1. 2441.00 liraya fiber tekne alınır, bütün yaz balık tutulur, deniz balıklarınn en güzeli yenilir, gezilir, denize girilir, arabanın arkasına takılır, vs. daha neler yapılır neler...



    ReplyDelete
  2. Hatta Yunan Adalarına bile gidilir günü birlik...

    ReplyDelete
  3. haklısınız valla.

    benim akan suya hasretim bitmeyecek. bir yol bulmam lazım!

    bir de top oynayabileceğim bir duvara ihtiyacım varmış. onu fark ettim.

    ReplyDelete
  4. Biliyom :)

    5 sene Körfez manzaralı bir evde yaşadım ben. Teleskopla Amarikan gemilerini dikizliyordum! Tıpkı bir ajan gibi :)

    Dün baktırdığım fala göre, 4 vade içinde su kenarına taşınıyormuşum, hayalim gerçek oluyormuş!!!

    ReplyDelete
  5. bu da mı gol değil?? yine mi gelmiyosun kahve içmeye? :)

    ne dilediğime dikkat ediyorum ben artık... detaylandırıyorum... ama senin hayalin gerçek oluyomuş, ohh eyi bari :)

    ReplyDelete
  6. kaĞveye gelicem, ancak havalar biraz ısınsın. geçen geldiğimde fırtına vardı :/
    gece yarısı otelin çatısı aktı tepeme :)

    baharda geldiğimde, bir haftasonumu İzmir'de geçirmeyi planlıyorum. yazın yazlıklara dağılacağınızı bildiğim için :)

    ReplyDelete
  7. Haftaya %92 geliyorum G.S.Jr.

    ReplyDelete