Wednesday 30 January 2013

Soğuksun Ama Çok Güzelsin!

Yo, bunu bana demediler!

Birkaç elbiseyi "upcycle" edip, etek haline dönüştürmek üzere gittiğim terzinin bulunduğu "çarşı"daki mermer merdivenler! Bizim İzmir'de han dediğimiz yerlere Ank'ra'da çarşı diyolla.

Bu fotoğrafı çekerken, arkamda beliren "pardon geçebilir miyim?" bey yüzünden  üzerinde çalışamadım ama oraya Benjamin ile gitmek gerek! Akşam vakti rengi de harika oluyor.

Keşke daha fazlasını çekebilseydim.

Bu arada etekler de güzel olmuş. Artan parçaları da verdiler. Bir zaman da, artıklardan parmaksız eldiven dikmeyi düşünüyorum. O kadarını yaparım ki ben!



7 comments:

  1. Benden anca toka olur, saç bandı olur :) Ses vermen çok iyi oldu!

    ReplyDelete
  2. A! Toka için kumaş ayırmıştım ben. Onları da yapayım, iyi hatırlattın.

    ReplyDelete
  3. haftaya oldu ne zaman geliyon? :)

    ReplyDelete
  4. I'm ashamed, ne diyeyim ki!

    Beklenmedik iş durumları nedeniyle, gelemedim.

    Hem sevgilim geliyor bana, plan dışı! Bu hafifletici sebep olamaz mı? :)

    Söz, havalar ısınanda, bir h.sonumu İzmir'de geçiricem. Baktık, olmayacak gibi, sen gelirsin. Gel de İzmir'in değerini bil.
    Böyle memleket mi olur ya!

    ReplyDelete
  5. ara sıra maailleri burayı kontrol ettim, göremedim, demek gelemedin :( olsun bir daha kine ;)

    ReplyDelete
  6. Gelemedim :(
    Bu Cuma gelme ihtimalim var, o da 22:00 gibi Alsancak'ta olurum. 12 saat sonra da hava alanı.

    Fırsatım olmayacak büyük ihtimalle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. olsun :)aynı havayı solumak da güzel ;)

      Delete