Thursday 21 February 2013

Seni Adam Yerine Koymadığımızı Söylemek Üzere Adam Yerine Koyduk ve Resmi Bir Yazı Yazdık

Emniyet bana böyle dedi.
Şikayetlerimizi anında 155e bildirmemiz gerekiyormuş.

Peki ya dünkü olay?!!

Bir takım sebeplerden ötürü, valizimi sabah çeke çeke getirmiş, aynı akşam da çeke çeke götürmeyeyim diye taksiye binmiştim.
İnince, adam valizi bagajdan çıkardı. Ben teşekkür ettim. Gidiyorum ki, dann diye bir ses. Bagajı dövüyor adam. Sonra aracına bindi, zemin zaten ıslak. Bir patinaj. Araç kalkmadı yerinden birkaç saniye.

Naptım adama bilemiyorum. Valizimle kısa mesafe gittim diye mi kızdı acaba?!

Ben bu adamı kime şikayet edicem?!! Ben bu adamı dövsem hatalı mıyım? 

Bir hanfendi gibi düştüğüm yerle alakalı olarak gelen cevap da; "yer net değil, müdahale edemeyiz" oldu.

Sana inancım kırıldı Ank'ra. Ama bir gün seni yenicem!!!!1

No comments:

Post a Comment