Wednesday 27 February 2013

Grev!!

Çoğunlukla bizim dükkanın önünden başlıyorlar sanırım. Bu ikinci oldu. 
Diğerleri MilliMücadele üzerindeydi.

Ank'ra'ya gelince, elbette bu tür eylemleri de görecektim. Masamdan kalkıp, sayıları azalıncaya kadar seyrettim.

İzmir'de çocukluğumda seyrettiğim bu tür bir araya gelmeler, hep Zafer Yürüyüşleri idi. Ellerinde meş'aleleri ile insanlar marş söylerlerdi. 

Şimdi para ile tutulan davulcular, davulu yan yatırıp grevcilerden üstüne para istiyorlar. Ya da aslında davulcu görevlendiren yok.

Bilemedim. 

2 comments:

  1. İzmir'de hala da böyle ve ben Konak'ta işim olduğunda her yürüyene katılasım gelirdi..maksat muhalefet olsun.

    ReplyDelete
  2. heheh.

    yalnız beni buradan taşlamazlarsa, ben bugünküne karşıyım. çünkü "performans sistemi kaldırılsın" diyorlar.
    bence yanlış. ne kadar ekmek o kadar köfte. çalışanla, çalışmayan bir olur mu?
    ha sistem yanlıştır, doktorlarda olduğu gibi "günde birmilyon hasta bak" gibi saçmalıktır, katılırım.
    ama detay bilmeden, şu durum doğru gözükmüyor.

    ah fener alayları, ah fener alayları!!!

    ReplyDelete