Thursday 21 February 2013

Farklı Bir Ank'ra

Bahar Ank'ra'yı çarpmış!! 

İş yerinin kapısına doğru ilerlerken koskoca Ank'ra'nın göbeğinde ve iş yeri kapısının önünde, kel ve bıyıklı, bizim "apartman görevlisi" benzeri bir adamın başı kapalı bir kadını öperken gördüm. 
Öylesine dudaktan bir öpücük olduğunu sanmıştım ki, ben kapıya yaklaştıkça öpücüğün süresi arttı. Mecburen kapıyı açtım artık. Umursamadılar. Sonra ne olduysa kestiler birden.
Bacağı görünen mankenin bilboardlarına "edep yahu" yazan Ank'ralılar, çıldırmış! (ilk burda görmüştüm ki)
Vay be dedim, tam da muasır medeniyet seviyesine çıksın diye oraya buraya şikayet ettiğim konular, çat çat suratıma kapanıyorken! 

Sonrasında da, son birkaç gündür yolumun üzerinde, çocuğu bebek arabasında yatarken akordeon çalan beyaz ırk bayana, yoldan dönüp para verdim. Akşamımı neşelendirdiği için.
Oysa Tunalı dışında sokak sanatçısı olmaz diyordum ki ben.

Bahar Ank'ra'yı fena çarpmış!



No comments:

Post a Comment