Tuesday 19 March 2013

People Like You Are The Reason People Like You Need Medication

Ank'ra!

Geçen gün hava limanı yolunda, kırmızı pantolonlu, dar tişörtü üzerine ceket giymiş kırmızı ayakkabılı genç, kendisine bir konuda yardım eden bir bayana, kolundan çıkardığı bilekliği verdi ve teşekkür etti. Ö_Ö 
Sonra sırıtarak geçti vakit. Hoşuma geldi tabi.

Bir de dün, yaya geçidinde bir araç durup, yayaya yol verdi. Eğer o yaya ben olsaydım, teşekkür ederdim. Ama ben değildim işte.

Veee, Cumartesi!

Cinnah'ta sol şeritte önüme önüme çıkan adamı, ileride yakalayıp konuştuğumda, geçiş üstünlüğü nedir bilmeyerek, "sağınızda yol vardı hanfendi" dediğinde dövmek istemediysem yalandır.

Sinirden öyle bir bağırdım ki, sonraki yarım saat "boğazlarım" ağrıdı.

Hala geceleri uyandığımda, ben o adama neden bunu demedim, bunu yapmadım diye düşünüyorum.

Ank'ra araç sürücülerinin benim eğitimime ihtiyaçları var. EVET!!

Çok kötü araç kullanıyorsunuz, istisnasız!

No comments:

Post a Comment