Sunday 17 March 2013

Intolerans!

Ben demiştim işte!

Yediğim birşeyler bana dokunuyor, beni şişiriyor ve uyutuyordu. Çölyak değilmişim. Ama bulduk nelermiş :(
Yaptırdığım testte çıkmasa bile kendi testimle %100 onaylandı. Büyükşehre dönünce ilk yediğim sabah dudaklarım şişmişti. Sonrasında birşey olmamıştı ama ben sürekli bitkin, şiş, uykulu idim. 

Sonra süt ve süt ürünlerini çıkardım hayatımdan. Hop! Gelsin taklalar, gelsin parandeler! 

Dün de testimi yaptırdım. Çok ilginç bir şekilde en çok çavdara ve yumurta beyazına karşı intoleransım varmış. 1 ay boyunca yemeyeceğim, göreceğiz.

Çavdar deyince aklıma şu şarkı geliyor:
Neyse, ek olarak sırasıyla makarna, greyfurt, domates, parmesan, dana eti de az tüketmem gerekenler.

Bağırsaklarımda çözünmeyip beni rahatsız edenler de; zeytinyağı ve ıspanakgiller.

Peyniri azalt dedi ama ben test olduğumda zaten 1 aydır hiç peynir yemiyor halde idim.

Bugün de test amaçlı rokfor yedim. 2 saat bayıldım, kendimden geçtim uyudum. Bana zararı olan şeyin de en sevdiğim şey olması pek sıkıcı.

Tavuk, baklagiller yemeyen, sebzeye, dana etine bayılan biri olarak artık ne yiyeceğimi bilemiyorum. Her gün de yumurta sarısı yiyemem ki 3 öğün!

3 comments:

  1. off :( bir de hani kurallar, yasaklar sıkıcı, canı daha da ister insanın..
    sonuç ne şimdi, yani yiyebileceklerin onlara odaklanmak gerek :(

    ReplyDelete
  2. pek seçeneğim kalmadı. bir de iş yerinde daha zor.
    bugün üzerinde çalışmaya başlayacağım ama sıkıntı veriyor.

    hem ben ineği de, yan ürünlerini de çok severim.

    ReplyDelete