Saturday 30 March 2013

Oh Bea!!1 Dünya Varmuş!

İsveçli bir komşum vardı. "Cocuklar gelmuş" derdi. Bu cümleyi değil de, bu telafuzla bu kelimeleri. Konu kasvetli olunca, neş'e ile başlayayım dedim.

Test yaptırmadan evvel, kendimce şüpheli gıdaları taa evvelden hayatımdan çıkarmıştım zaten.

Peynir evet ayyuka çıktı. Uzun süre yemeyip, tüketince daha fena oluyor. Geçen hafta sevdiceğimle gittiğimiz balık lokantasında "atın ölümü arpadan olsun" demiş, sadece bir kibrit kutusu büyüklüğünde yağlı beyaz peyniri tüketmiştim.

Eyvah!!
Midede kramplar, bir gaz bir gaz. Tanrı parçacığı midemde parçalandı vallahi. O vakte kadar, "aman bu pisikolocik, bir de kanlı test yaptırayım" diyor idim, çevremdekilerin baskısı ile. Mahalleliler, ne acaipsiniz yahu. Valla billa derdim varmış benim!!

En yakın dostum vegemite oldu. Bayılıyorum tadına! Tereyağı ile muhteşem oluyor. Yeni birkaç kavanoz sipariş verdik. Belki buralarda bulabilirim
Bir de havyar. Ördek de listeme yeni girdi. Hah!

Sabah acı badem kurabiyesi yediğimde mideme kramplar girende, uzun zamandır bu hissiyata dahil olmadığımı fark ettim.

Daha da fenası, geceleri mis gibi uyuyor, artık kulak tıkaçlarımı takmasam da, gecenin bir vaktinde uyanmıyorum. İş yerinde kafamı kaldıramaz, mutsuz hallerim sona erdi. Üzerimde bir hafiflik! Senelerdir ıstırap çekiyormuşum. İnsan içine doğduğu hale dışarıdan bakamazmış hakikaten.

Öyle bir hafifledim ki, bugün araba ile sokağa çıkma gafletinde bulundum. Yine kayboldum. Yine küfürler ettim, kendi kendime yine bağırdım, çığlıklar attım. Ama bu sefer araç park halinde ve camlar açıkken yapmışım, pek hoş olmadı elbette.

Ben yine hayallerimi, Ank'ra'dan ve asla anlamayacağım Ank'ralılardan uzaklaşmak yönünde programlıyor, bugün içinde yaşadığım evle konuşup, vedalaşıp, bizi artık bırakmasını söylemekle birlikte, bu şehirden de tayinimi istiyorum. 

Nereye gideceğime karar vermeliyim. 

O eski halimden eser yok şimdii, lay lay lom..

3 comments:

  1. Ya bi bekle bi bahar gelsin derim.. Ank'ra'ya ters zamanda taşındın :/ Bu arada alerji postlarını gözlerimi aça aça okuyorum, peynirsiz hayat nasıl geçer snif! Rahatlamana sevindim, vegemite sanki burda gördüm, gelirken getircem sana, (uçar kaçar)aklıma not düştüm, lütfen hatırlat!

    ReplyDelete
  2. Ahaha bu arada bi ayrıntı aklıma geldi. Bu Vegemite'ı 2010'da Avustralyalılar "i-snack 2.0" adıyla piyasaya re-sürelim diye bir girişimde bulundular. Kampanya öyle bir patladı ki (o isimle sanki aksi düşünebilirmiş gibi) malları geri çektiler, vegemite adıyla devam ettiler. Çok matrak günlerdi.

    ReplyDelete
  3. Bahar geldi Sevgili C.!!
    4 sene önce taşındım, arada gittim geldim. Hala sevemedim burayı.

    i-'lı birşey olsa ben bile yemem. sabahları sadece onunla beslensem de!

    ReplyDelete