Monday 31 December 2012

Yenilikler

2012 ne seneydi be!
Nihayet bitti. Ne kadar çok insan öldü bu sene. 
Ben beklediğimden iyi olamadım. Seneye inşalla. Ama birçok insan tanıdım, sevdim. 

Bu sene için aldığım kararlar var.

  • Daha fazla kitap okuyacağım.
  • Daha iyi bir insan olacağım.

Yeni işe başlayınca, ne daha fazla seyahat, ne de daha fazla fotoğraf gibi bir hedefim olmuyor. Aslında birçok hedefimi rafa kaldırdım.

Gittiğim yerlerde henüz şahsıma vakit ayıramıyorum. Dolayısıyla bir süre, (en azından kış geçene kadar) seyahat yazısı yazabileceğime inanmıyorum.
İş yoğun, talepkar ama keyifli.

Diğer blogdan verdiğim sözlerimi tutamadım henüz. Ama aklımda vallaha. Belki bugün alışverişlerimi yaparım. Kim bilir.

Bu sene hepimiz için daha sağlıklı, daha mutlu, daha huzurlu ve daha paralı bir sene olsun dilerim.

Tüm sevgimle,

Jandragones Otero
Başkent, 31 Aralık 2012



3 comments:

  1. iyi seneler dilerim.2013 için dileklerimiz hemen hemen aynı :D bol kazanç demişim ben de ;) işalla..amin.:)

    ReplyDelete
  2. Kararlarını yerine getirmeye bak; seneye, seneye derken sene kalmıyor...

    Paralı olmasa da olur, örneğin bende para olsa buralarda olmam...

    Mutlu, huzurlu, gönlünüzce bir yıl dilerim tüm sevdiklerime.

    ReplyDelete
  3. Mutlu yıllar :) En azından beklenen blog açıldı, gerisi de gelir. Bolca gülümseyelim bu sene..

    ReplyDelete